יום שישי, 18 באוגוסט 2017

בנון: נשיאות טראמפ שנלחמנו בשבילה - נגמרה

יועצו האסטרטגי של טראמפ שפוטר הלילה אמר: "יש לנו תנועה ענקית ונעשה משהו מנשיאות טראמפ הזו. אך הנשיאות נגמרה, זה יהיה משהו אחר". בנון ישוב לנהל את אתר הימין הקיצוני "ברייטבארט"

בנון (מימין) וטראמפ בבית הלבן, ינואר. "הולכים להיות ימים טובים וימים רעים"


סטיב בנון, יועצו האסטרטגי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שפוטר הלילה (שישי), אמר כי "נשיאות טראמפ שנלחמנו בשבילה וניצחנו עבורה – נגמרה".

בראיון שהעניק למגזין סטנדרט וויקלי (Standatrt Weekly) מיד לאחר הדחתו, אמר בנון כי "עדיין יש לנו תנועה ענקית ונעשה משהו מנשיאות טראמפ הזו. אך הנשיאות נגמרה. זה יהיה משהו אחר". בנון הוסיף כי "הולכים להיות כל מני מאבקים, הולכים להיות ימים טובים וימים רעים – אבל הנשיאות הזו נגמרה".


היועץ האסטרטגי אמר כי כעת ישוב לנהל את אתר הימין הקיצוני "ברייטבארט", אותו הפעיל עד שמונה למנהל הקמפיין של טראמפ באוגוסט אשתקד. באותה עת, הקמפיין של טראמפ היה בשפל, והנשיא פיגר אחרי הילרי קלינטון בסקרים במספרים דו-ספרתיים.

בנון טען כי עזיבתו את הצוות של הנשיא נעשתה מרצון וכי תכנן לפרוש עם מלאת שנה לכהונתו בתפקיד ב-14 באוגוסט, אך דחה זאת בשל פיגוע הדריסה בשרלוטסוויל.

מוקדם יותר היום הודיעה דוברת הבית הלבן שרה סנדרס כי ההחלטה על סיום תפקידו של בנון התקבלה בהסכמת בנון עצמו לאחר דיון עם ראש הסגל הנכנס של הבית הלבן, ג'ון קלי. לדבריה, השניים סיכמו כי אתמול היה יומו האחרון של בנון בתפקיד. "אנו מודים לבנון על תקופת שירותו ומאחלים לו הצלחה בהמשך", הוסיפה סנדרס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה