יום שישי, 20 באוקטובר 2017

בכירי החמאס נחתו בטהרן דנים בהגברת פעולות הטרור


מפגש עם התומכת הגדולה




סאלח אל-עארורי, בראש המשלחת [צילום: נרימן אלמופתי / AP]


בראש המשלחת עומד האחראי על פעילות הטרור של חמאס ביהודה ושומרון מנהיג הארגון: "אירן היא התומכת הגדולה ביותר של הזרוע הצבאית של חמאס: בנשק, כסף ואימונים"

▪ ▪ ▪
משלחת של בכירי החמאס הגיעה (יום שישי, 20.10.17) לטהרן כדי לדון עם בכירי המשטר האירני בהגדלת הסיוע לארגון הטרור. בראש המשלחת עומד סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס - סאלח אל-עארורי, הממונה על פעילות הזרוע הצבאית של החמאס ביהודה ושומרון.

המשלחת מסרה כי בכוונתה לעדכן את האירנים ב"הסכם הפיוס" שנחתם עם הרשות הפלשתינית "ובחיזוק הקשרים עם אירן ובהגדלת הסיוע". שעות אחדות לפני הגעת משלחת חמאס לטהרן, הכריז מנהיג החמאס ברצועת עזה, יחיא סנוואר, כי אירן היא התומכת הגדולה ביותר של הזרוע הצבאית של חמאס: בנשק, כסף ואימונים.

בראשית השבוע החליטה ממשלת ישראל, כי לא תחדש תנהל מו"מ מדיני עם ממשלה פלשתינית הנשענת על חמאס, כל עוד לא יתמלאו מספר תנאים, ביניהם ניתוק הקשר בין החמאס לאירן.

"על חמאס להכיר בישראל ולהפסיק את הטרור בהתאם לתנאי הקוורטט, פירוק חמאס מנשקו, השבת חללי צה"ל והאזרחים הישראלים המוחזקים בעזה, שליטה ביטחונית מלאה של הרשות הפלשתינית בעזה, כולל במעברים ומניעת הברחות, המשך סיכול תשתיות הטרור של חמאס ביהודה ושומרון על-ידי הרשות הפלשתינית, ניתוק חמאס מאירן והזרמת כספים וציוד הומניטרי לעזה רק באמצעות הרשות הפלשתינית והמנגנונים שהוקמו לשם כך", נכתב בהודעת הממשלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה